Ladataan

Suodata tarjonnan mukaan:

Suodata sijainnin mukaan:

Hae lähin osoitteellasi:

Hae Kioski

Ärräkoodi palveluksessasi

Ärrä yrityksesi tukena!

Me Ärrällä uskomme, että yrityksen tärkeimpiä tehtäviä on tuottaa hyviä asiakaskokemuksia ja että asiakaspalvelijoilla on suuri, ja usein myös huomaamaton, rooli tässä kokonaisuudessa.

Tutustu Ärräkoodipalveluihin ja ota yhteyttä (arrakoodi@r-kioski.fi).

 

Sämpläys

Kun sinulla on (uutuus)tuote R-kioskin valikoimassa, saat sen hetkessä kaikkien huulille. Sämpläys-palvelun avulla valjastamme oman mediamme tuotteesi levitykseen: kampanjatuotteen tilaaminen itselle onnistuu kätevästi netissä. Parhaimmillaan kampanja on ”ohi” hetkessä, sillä Sämpläys-palvelulla on erinomainen vetovoima.
Voit valita R-kioskin kattavasta kioskiverkostosta yhden tai vaikkapa kaikki kioskit palvelemaan kampanjaasi eli laajimmillaan tuotteesi voidaan lunastaa noin 600 kioskista ympäri Suomen. Me hoidamme kaiken tuotannon puolestasi, joten kampanja ei lisää työtaakkaasi juuri lainkaan. Kampanja sisältää näkyvyyden R-kioskin nettisivuilla, Facebookissa sekä POS-elementin kioskeissa.

Milloin ja miten Sämpläys toimii?
Yritys X lanseeraa sesonkituotteen, jonka menestys riippuu paljolti siitä, kuinka hyvin tuotetta kokeillaan. Tuote löytää helpommin tiensä ostoskoriin, kun siitä on jäänyt (maku)jälki. Tyrkyttämisen sijaan tuotteen jakaminen perustuu ihmisten omaan toimintaan ja tahtoon, minkä vuoksi tuote viedään nopeasti käsistä.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.

Palkitseminen ja muistaminen

Kiittäminen, muistaminen ja palkitseminen ovat tehokas tapa lisätä uskollisuutta brändiä kohtaan, sillä jäyhä suomalainenkin osaa sellaista arvostaa. Kun sinulla on asiakasrekisteri käytettävissäsi, Ärrä-koodin avulla saat käyttöösi koko Suomen kattavan jakeluverkoston, eikä sinun tarvitse itse varastoida tai lähettää tuotteita. Ja mikä parasta, maksat ainoastaan lunastetuista tuotteista. Sinun tehtäväksesi jää toimittaa meille puhelinnumerolista asiakkaista, joita haluat muistaa.
Lisäpalveluna tuotteeseen voidaan yhdistää esimerkiksi tyytyväisyystutkimus, jolla testaat aktivoituneiden asiakkaidesi tyytyväisyyttä.

Milloin ja miten Palkitseminen ja muistaminen toimii?
Yritys X haluaa pitää pitkäaikaiset asiakkaansa tyytyväisinä ja yllättää heidät lähettämällä jäätelön kesähelteillä, leffalipun sateisten päivien varalle tai muuten vain huomioi pullakahvilla merkkipäivänä.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Palvelu toteutetaan yhteistyössä Koodi+:n (www.koodiplus.fi) kanssa.

KoodiPlus

Asiakkuudenhoito

Tässä on täydellinen työkalu asiakkuuksien huoltamiseen. Asiakkuudenhoito-palvelun avulla yrityksesi voi itse lähettää tuotteen lunastukseen oikeuttavan Ärrä-koodin yhdelle tai useammalle asiakkaallesi – juuri silloin kun sellaiselle on tarve. Se soveltuu jokapäiväiseen tai vähintäänkin toistuvaan käyttöön ja antaa asiakaspalvelijoillenne enemmän liikkumatilaa ja muskelia asiakaspalvelutilanteissa.
Lisäpalveluna tuotteeseen voidaan yhdistää esimerkiksi raportointipalvelu, jonka avulla näette lunastettujen koodien määrät, lunastusajat sekä paikat graafisesti kartalta.

Milloin ja miten Asiakkuudenhoito toimii?
Yritys X vastaanottaa mielellään asiakaspalautetta ja ottaa sen huomioon tuotekehityksessään. Yritys X:n puhelinkeskuksen asiakaspalvelijat jakavat tarpeen mukaisesti Ärrä-koodeja asiakkaille, jotka osallistuvat yrityksen palveluiden kehittämiseen. Asiakkuudenhoito-palvelulla hoidetaan myös reklamaatiotilanteet tyylillä.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Palvelu toteutetaan yhteistyössä Koodi+:n (www.koodiplus.fi) kanssa.

KoodiPlus

Asiakasaktivointi

Asiakasaktivointi-pakettimme soveltuu mainiosti nukkuvien asiakkaiden herättelyyn sekä asiakastietojen ja -rekisterin keräämiseen. Sen avulla voit erottua kilpailijoista sekä saat huomion kiinnitettyä yrityksesi tarjouksiin ja tarjoamaan. Asiakasaktivointi-palvelun avulla asiakasta on helppo muistuttaa yrityksesi olemassaolosta. Asiakasaktivointi-palvelun hyvänä perustana toimii esimerkiksi yrityksesi CRM-rekisteri.

Milloin ja miten Asiakasaktivointi toimii?
Yritys X haluaa lähettää uutiskirjeensä säännöllisesti suurelle ihmisjoukolle ja siksi se kerää osoitetietoja ja markkinointilupia verkkosivustonsa kautta. Houkuttimena yritys X mainostaa, että uutiskirjelistalle liittyvät saavat hetimiten Ärrä-koodin, jolla voi lunastaa Ärrältä suklaapatukan.
Yritys Z sen sijaan tarjoaa auton huollon varaajille Timanttiset-liikkeeseen lahjakortin, joka toimitetaan Ärrä-koodin avulla.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Palvelu toteutetaan yhteistyössä Koodi+:n (www.koodiplus.fi) kanssa.

KoodiPlus

Vetävää sisältöä nettiin

Tämän palvelun ideana on tarjota jatkuva tai kampanjaluonteinen ilahduttamismekanismi omalle verkkosivustollesi. Verkkosivustollesi liitettävän Ärrä-koodi-sovelluksen avulla vierailijat voivat muistaa läheisiään valitsemallasi tuotteella. Tämä lisää sivustosi kävijämäärää sekä vetovoimaa, mutta samalla saatte myös parempaa tietoa vierailijoista. Heidän joukossaan on varmasti hyviä liidejä sekä potentiaalisia tilaajia. Vetävää sisältöä nettiin -palvelu toimii kampanjaluontoisena, jatkuvana palveluna tai voit hankkia etukäteen haluamasi määrän Ärrä-koodeja.
Lisäpalveluna saatavilla: tunnistuspalvelu (joka hyödyntää numerotietokantaa) ja raportointi.
Tunnistuspalvelun avulla saat lisätietoa asiakkaastasi ja se kattaa asiakkaan julkisesta numerotietokannasta löytyvät perustiedot.
Raportointi kertoo sinulle missä ja milloin koodit on lunastettu ja saat arvokasta lisätietoa asiakkaidesi liikkeistä. Tämän sinulla on mahdollisuus tehdä aktivoidulle asiakkkaalle jälkimarkkinointia, asiakas- ja tuotetutkimuksia.

Milloin ja miten Asiakasaktivointi toimii?
Yritys X:n sivustoa selaileva asiakas törmää kampanjaan, jonka avulla hän voi ilahduttaa omaa ystäväänsä. Samalla hän ilmoittaa yhteystietonsa. Kun huomionosoituksen saa yrityksen sijaan ystävältä, muistaminen tuntuu vastaanottajasta entistä paremmalta. Samalla yritys X saa arvokasta tietoa lähettäjästä sekä mahdollisuuden tarjota hänelle tuotteitaan lähetyksen perään.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Palvelu toteutetaan yhteistyössä Arena Interactiven (www.arenainteractive.fi) kanssa.

arena-interactive

Liidigeneraattori

Ei hätää, vaikka sinulla ei olisi juuri tällä hetkellä käyttökelpoista asiakasrekisteriä, jota hyödyntää myyntityössäsi. Liidigeneraattori-palvelun 1,1 miljoonaa henkilöä sisältävän kohdekannan avulla voit tehdä kampanjan haluamallesi asiakasjoukolle. Palvelun avulla pystyt keräämään tietoa aktivoituneista asiakkaista, mahdollisuuden tehdä jälkimarkkinointia ja saat myynnille lämpimiä liidejä.
Liidigenerattori-palvelu toimii SMS-mobiilipalveluna tai sovelluksena yrityksesi Facebook-sivuilla. Facebook-sovellus toimii muuten samalla tavalla, kuin mobiili-Ärrä-koodi, mutta siinä asiakas aktivoi ensin itse itsensä.
Lisäpalveluna liidigeneraattoriin voidaan yhdistää kampanjasivu, joka sisältää kysymyksiä ja yhteydenottolomakkeen, joten saat vielä visuaalisesti tehoa kampanjaasi.

Milloin ja miten Asiakasaktivointi toimii?
Yritys X:n palvelu on suunnattu 25–35-vuotiaille naisille suurissa kaupungeissa. Liidigeneraattori-palvelun avulla hankimme halutun otoksen kyseisestä kohderyhmästä ja teemme Ärrä-koodi- mobiilikampanjan, jonka perusteella aktivoituneet asiakkaat saavat jälkimarkkinointiviestin sekä mahdollisuuden tutustua yrityksen palveluihin tai tarjoukseen.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää.
Palvelu toteutetaan yhteistyössä Arena Interactiven (www.arenainteractive.fi) kanssa.

arena-interactive

Löydä lähin Ärräsi

Tai hae sijainnilla: