Yritysvastuu

Vuonna 2017 R-kioski Oy tukee pienten potilaiden hyvinvointia Lastenklinikoiden Kummit ry:n kautta.

Tue sinäkin, tietoa toiminnasta kummit.fi. Yhdessä teemme ihmeitä.

Ärrä tekee hyvää

Jokaisen Ärrävesi+ -veden myyntihinnasta lahjoitetaan 10 senttiä vaihtuviin kuluttajien valitsemiin hyväntekeväisyyskohteisiin.

Ensimmäiseksi kohteeksi etsimme kohdetta, jonka työn painopiste oli lasten ja nuorten liikunnan tukemisessa. Voittajaksi äänestettiin WAU ry, jolle lahjoitettiin 10 124,80 euroa. Summa kertyi kesällä 2016 myydyistä Ärrävesi+ -vesistä.


Kuvassa oikealta vasemmalle R-kioskilta toimitusjohtaja Teemu Rissanen, business manager Harri Saalasti, markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, markkinointipäällikkö Riikka Pellosniemi sekä WAU ry:sta markkinointipäällikkö Katri Einamo ja toiminnanjohtaja Rami Luomanpää.

Seuraavaksi kohteeksi haussa oli vähävaraisia lapsiperheitä tukeva kohde. Voittajaksi äänestettiin Kotimaanapu, jolle luovutettiin joulun alla 2639,50 euroa. Summa kertyi syksyllä 2016 myydyistä Ärrävesi+ -vesistä.


Kuvassa oikealta vasemmalle R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, Kotimaanavusta keräysjohtaja Tapio Pajunen ja tuottaja Annmari Salmela ja R-kioskin toimitusjohtaja Teemu Rissanen

R-kioski ja Ingman tukivat pieniä potilaita isoilla tuuteilla

R-kioski ja Ingman olivat kesällä 2015 mukana tukemassa pienten potilaiden hyvinvointia Lastenklinikoiden Kummit ry:n kautta. Apua pienille potilaille ISOILLA TUUTEILLA! -kampanjan aikana jokaisesta R-kioskilta myydyistä Jättis- ja Daim-tuuteista lahjoitettiin 0,10 euroa Lastenklinikoiden Kummit ry:lle.

Kampanja oli käynnissä ajalla 26.6.-23.7., jonka aikana tuutteja myytiin yhteensä 41 230 kappaletta. Kerätyt varat (4 120 €) ohjataan uuden lastensairaalan viihtyvyyteen.


Lahjoitus luovutettiin Lastenklinikoiden Kummit ry:n toiminnanjohtaja Anne Knasterille 12.8.2015. Lahjoitusta olivat luovuttamassa markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, business manager Merja Pätsikkö ja markkinointisuunnittelija Tii-Marika Kinnunen R-kioski Oy:stä sekä key account manager Jari Pelkonen Unilever Finland Oy:stä.

R-kioski ja Kingis-puikko tempaisivat pienten lasten puolesta

Unilever ja R-kioski olivat vuonna 2014 mukana Lastensairaala 2017 -talkoissa. Jokaisesta vuonna 2014 R-kioskilta myydystä Kingis-jäätelöstä lahjoitettiin 0,10 euroa Lastensairaala 2017 -keräykseen. Asiakkaat lähtivät kampanjaan hienosti mukaan. Lahjoitussumma nousi 30 474,20 euroon, joka luovutettiin 30.1.2015 Uusi Lastensairaala -hankkeen puheenjohtajalle Anne Bernerille.


Lahjoitussekin kävivät luovuttamassa markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin R-kioski Oy:sta sekä Key Account Manager Jari Pelkonen ja Communications Manager Riitta Jantunen Unilever Finland Oy:sta.