Lehdistötiedote 31.1.2018.

R-kioski palkitsi eilen Jyväskylässä järjestetyillä Ärräpäivillä vuoden R-kauppiaana Terhi Nymanin, joka toimii yrittäjänä Parolan ja Iittalan R-kioskeilla. Palkinto myönnetään kauppiaalle, joka on onnistunut vuoden aikana parhaiten kehittämään myyntiä ja tulosta, toteuttamaan kampanjoita ja toimimaan R-kioskin arvojen mukaisesti.

Terhi Nyman on toiminut R-kauppiaana vuodesta 2014 Hänet tunnetaan R-kioskilla järjestelmällisenä ja idearikkaana persoonana, joka sitouttaa koko tiiminsä mukaan asiakaspalveluun ja uudistumiseen.

– Terhi on loistava esimerkki siitä, kuinka kioskin myyntiä on mahdollista kasvattaa merkittävästi, vaikka kilpailu kaupan alalla lisääntyykin. Hän on omalla asiakaslähtöisellä ja tinkimättömällä asenteellaan kehittänyt kioskiensa asiakaskokemusta, liikevaihtoa ja katetta koko kioskin tuote- ja palvelutarjonnan laajuisesti, R-kioskin toimitusjohtaja Teemu Rissanen perustelee.

Nymanin kioskit sijaitsevat Parolan ja Iittalan kaupallisissa keskuksissa, missä kilpailua riittää. Nyman tiimeineen kehitti viime vuonna merkittävästi asiakaskokemusta ja liikevaihtoa koko kioskin tuote- ja palvelutarjonnan laajuisesti.

– Olen todella iloinen palkinnosta ja tämä kruunaa koko tiimimme tekemän ahkeran yhteistyön. Henkilöstön lisäksi kiitos kuuluu uskollisille asiakkaillemme, joiden palautteen perusteella toimintaamme jatkuvasti kehitämme, Nyman kuvaa tunteitaan.

Nyman työllistää kahdessa kioskissaan 5 henkilöä.

Yli 600 R-kioskilaista ja 200 yhteistyökumppania kokoontui vuoden 2018 Ärräpäiville, joilla kannustettiin yrityksen arvojen mukaisesti ilon kautta tuloksiin.

Kuvassa vuoden R-kauppias Terhi Nyman tiimeineen.

Median yhteydenotot, haastattelut ja vierailut:

toimitusjohtaja, Teemu Rissanen, R-kioski Oy, p. 020 554 4035, teemu.rissanen(at)r-kioski.fi