Tiedote 1.11.2023

Halloweenin kunniaksi Sanomatalon R-kioskilla pääsi tapaamaan luurangon ja eläviä kauhugallerian hahmoja kauhujen tivolin malliin. Paistopisteessä valmistui toki perinteisiä leivonnaisiakin, mutta oman mausteensa toivat tekoveri, irtileikatut raajat ja hämähäkinseitit.

Pimeä vuodenaika sai ärräläiset miettimään, miten asiakkaiden arkea voisi piristää tai tässä tapauksessa kauhistuttaa.

– Halusimme tehdä tämän karmean hyvin. Tavallisestihan Ärrä tuo arkeen piristystä joka päivä, mutta nyt halusimme tehdä kioskikäynnistä hiuksia nostattavan kokemuksen. Emme halunneet säikäyttää, mutta teimme tämän isosti ja iloisesti pilke silmäkulmassa, R-kioskin markkinointijohtaja Tarmo Kirjonen kertoi pelonsekaisella innostuksella.

Helsingissä Sanomatalossa sijaitsevassa R-kioskissa oli tiistaina karmeat kauhujen tivolin sisäänheittäjät ja itsepalvelukassalla pääsi tekemään tuttavuutta luurangon kanssa. Ison tapahtuman tyyliin mukana oli myös kuvauspiste, jossa sai ottaa itsestään kuvan hautakiven, pääkallojen, tekoveren ja hämähäkinseittien keskellä paikalla olevien hahmojen kanssa.

– Vaikka tunnelmaa luotiin pelottavillakin elementeillä, olivat kaikenikäiset asiakkaat tervetulleita yllättymään. Kyllä kioskille uskalsi tulla, Kirjonen vakuutti ja kertoi, että Sanomatalon Ärrällä oli tiistaina myös tarjouksia, joita ei muilta R-kioskeilta saanut.

R-kioskilla on ollut aikaisemminkin vain yhtä kioskia koskevia tempauksia. Sanomatalon kioskin henkilökunta oli heti innoissaan teemapäivästä. Kirjonen kertoi, että Ärrällä odotetaan nyt kiinnostuneina asiakkaiden palautetta. Mahdollista on, että vuoden päästä luurangot tanssivat useammillakin kioskeilla.

viestinta@r-kioski.fi, puh. +358 20 5544 094