R-kioski yrittäjät ympäri maan palvelevat asiakkaita joka päivä tässäkin tilanteessa, jossa liikkumista on perustellusti rajoitettu. R-kioskin tehtävä on helpottaa asiakkaan arkea ja piristää päivää – nyt kuten aina ennenkin. R-kioskilta saa arjen tuotteita ja palveluita läheltä, pienessä liiketilassa ilman suuria ihmisjoukkoja.

R-kioskin ikkunoihin ja kassojen läheisyyteen olemme laittaneet infokyltin, jossa suosittelemme käytettäväksi maksukorttia ja mielellään lähimaksua koronavirusaikana, ja ohjeistamme pitämään sopivan etäisyyden muihin asiakkaisiin sekä muistutamme hihaan yskimisestä/aivastamisesta. Informoimme myös, että Ärrän henkilökunta huolehtii puhtaudesta pesemällä kädet useasti lämpimällä vedellä ja saippualla, myös käsidesi on henkilökunnalla käytössä. Puhdistamme jatkuvasti usein käytettäviä kohteita, kuten maksupäätteitä ja paistotuotteiden pihtejä, ja kioskilla valmistettavat syötävät tuotteet käsitellään aina hygieenisesti kertakäyttöhanskat kädessä. Asiakas voi myös soittaa ja tehdä ennakkotilaus, jolloin hän hakee R-kioskilta tuotteet valmiiksi kerättyinä. Olemme myös asentaneet suojapleksit asiointiaukkoon. Näillä toimenpiteillä haluamme turvata asiakkaidemme ja kioskin henkilökunnan terveyttä.

Kioskikohtaiset aukioloajat löytyvät nettisivuiltamme https://www.r-kioski.fi/kioskit/